  • Data: 2008-03-07 21:44:35
    Temat: Re: problemy z firma "skarbiec"
    Od: em <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Mar, 10:40, "kashmiri" <k...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomościnews:fqq33r$aua$1@news.interia.pl...

    sf.googlegroups.com...
    o77g2000hsf.googlegroups.com...

    > Jeśli nie znajdziesz nic w umowie, zawsze możesz powołać się na wady
    > oświadczenia woli. Wystarczy, że konsultant nie wyjaśnił Ci wszystkich
    > opłat, przekonywał że otrzymasz więcej niż jest to możliwe, albo po prostu
    > wywierał na Ciebie presję, żebyś podpisała umowę - i umowa nie jest ważna,
    > możesz ją zwrócić (ale dopiero jak dostaniesz kasę, bo inaczej pewnie
    > musiałabyś ich podać do sądu, żeby odzyskać "opłatę przygotowawczą".)- Ukryj
    cytowany tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -
    to o czym piszesz to akurat prawda.
    mniej więcej tak było tylko czy aby można w ten sposób tłumaczyć swoją
    ignorancje?
    musze skonsultować to z jakimś radcą prawnym.
    chociaż z samą umową byłam już u trzech prawników.
    twierdzą że nic nie można im zarzucić.
    ale gdyby spojrzeć na zagadnienie npod takim kątem. ciekawe!

    istnieje w polsce jeszcze taka firma o nazwie EURO FINANZE albo coś
    takiego.
    to też oszuści tyle że z innej branży.
    oni z kolei angażują ludzi którzy poszukują pracy dodatkowej.
    niby jakieś weryfikowanie dokumentów .
    szukałam dodatkowej pracy więc poszłam do nich na rozmowe.
    na szczęście stałam sie bardziej nieufna bo i oni to kanciarze.
    niby sprawdzanie dokumentów pod kontem merytorycznym a najpierw trzeba
    przejść szkolenie.
    wyjazd trzydniowy.kurs bezpłatny tylko pobyt w hotelu musisz opłacić.
    bo po takim kursie szybciej awansujesz.
    kiedy im powiedziałam że nie szukam kierowniczego stołka tylko
    dodatkowego zajęcia a na weekendowe wyjazdy nie mam czasu nie
    oddzwonili.
    na nich też uważajcie.