  • Data: 2002-11-23 11:17:03
    Temat: Re: procedura GTFI obligacje
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:arnnkg$ius$1@news.tpi.pl, TomekD wrote:
    > "Robert" <m...@w...pl> wrote in message

    > Wydaje mi się że MCZJ to cena nabycia obciążona prowizją za nabycie.
    > Tej prowizji nie ma w przypadku wpłaty bezpośrdeniej, póki istniał DM
    > Elimar można było za ich pośrednictwem nabywać JU i wtedy była opłata
    > za nabycie.

    Po ponownym przeanalizowaniu tabel przyznaję Ci rację. Należy mi się nagana,
    a już szczególnie Glenn za przytakiwanie bez sprawdzenia ;)
    Jest dokładnie tak jak piszesz, przy czym mylące jest to, że tu mówią o
    "zbyciu" jednostki, a gdzie indziej o "nabyciu" i "odkupieniu".

    Niemniej mimo pomyłki pozostaje prawdą, że dla nas istotne są te ceny netto,
    bo chyba wszyscy tutaj kupują przelewem bezpośrednio na rachunek GTFI.