  • Data: 2002-11-23 14:47:32
    Temat: Re: procedura GTFI obligacje
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:aro27q$l9n$1@news.tpi.pl, Figaro wrote:

    > Nie musisz czekać na to potwierdzenie.
    W tej chwili już jestem totalnie zdezorientowany, czy mam na co czekać w
    ogóle ;)
    To chociaż na PIN zaczekam.

    > Jak ci się śpieszy to zadzwoń
    Nie, nie spieszy mi się - co innego przed rokiem. Planuję trochę tego
    zainwestować, więc wolę zaczekać.

    > i PESEL. Ja przelewałem z mBanku i nabyłem JU na drugi dzień. Ciekawe
    > jest to, że nie mając numeru rejestru (przyślą mi go dopiero po
    > mojej pierwszej wpłacie), za pierona nie chcieli mi powiedzieć na ich
    > infolinii (nawet po mojej identyfikacji) kiedy i ile kupili mi tych
    > JU. Aby taką informacje uzyskać kazali podać mi numer rejestru.

    No to w UniKoronie w zeszłym roku było lepiej: zadzwoniłem i podali mi numer
    rejestru przed przelewem, tak że umieściłem go już w tytule przelewu. Była
    to jak dla mnie dość spora kwota i termin się zbliżał, więc wolałem podać
    więcej danych, choć PESEL wystarczał.