  • Data: 2011-01-03 18:08:05
    Temat: Re: procedura aktywacji PZ
    Od: "gri" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości
    news:ift008$g01$1@kushnir.sileman...
    > Czy ktoś spotkał się może z taką dość specyficzną procedurą aktywacji Do
    > tej pory aktywacja wszelkich PZ, z jakimi miałem do czynienia

    Świat się zmienia
    Ja ostatnio zmieniałem bank obsługujący płatności dla TPSA
    Zadzwoniłem do banku, by się upewnić, bo TPSA napisało: jeden egzemplarz
    zanieść do nich, jeden do banku.
    Doradczyni w banku tez była zdziwiona, ale się upewniła i potwierdziła
    Zaniosłem więc jeden egzemplarz do banku , jeden do telepunktu
    W obu miejscach pracownice zaskoczone, ze nie po staremu
    bankowa nie chciała wziąć, tepsiana chciała oba kawałki
    Po długotrwałym opowiadaniu tego co wyżej napisałem wzięły
    Polecenie zapłaty dla TPSA działa

    Dla mnie idiotycznym jest podawania formularza ze wszystkimi danymi
    bankowymi jakiemuś gamoniowi w jakieś firmie. Nic tylko skserować, poćwiczyć
    podpis i opróżniać konta
    Wg mnie sensownie byłoby dostarczać obie części do banku, tak jak chce firma
    , którą cytujesz