eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo....Re: procedura zakladania kontach w roznych bankach, was: inteligo....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!news.webcorp.com.pl!not-for-mail
    From: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: procedura zakladania kontach w roznych bankach, was: inteligo....
    Date: Sun, 26 Jan 2003 12:42:49 +0100
    Organization: Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <b10hae$9va$1@aquarius.webcorp.pl>
    References: <b0tvat$euo$1@news.tpi.pl> <b0uehi$cb4$1@aquarius.webcorp.pl>
    <b0ug5c$rck$1@news.onet.pl> <b0v5cl$kim$1@aquarius.webcorp.pl>
    <b102jq$g0$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: office.webcorp.pl
    X-Trace: aquarius.webcorp.pl 1043581070 10218 195.117.45.35 (26 Jan 2003 11:37:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@w...com.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jan 2003 11:37:50 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:225178
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jesli na tym Ci zalezalo, to powinienes zlozyc wniosek telefonicznie,
    > zamiast 7 dni byloby kilka minut.


    Zalezy mi na tym abym mogl posiadac w rozsadnym czasie (2-4 dni) konto z
    ktorego moge korzystac. Natomiast rozsadny czas dostarczenia kart do konta
    to ok. 14 dni. Czy sa dostepne statystyki dotyczace obslugi klienta w
    bankach ? W szczegolnosci interesuja mnie statystyki bankow internetowych.

    Jesli natomiast jest prawda, ze zlozenie wniosku telefonicznie przyspiesza
    cala procedure zakladania konta to mBank ma kolejny minus, poniewaz
    infolinia nie poinformowala o takiej mozliwosci oraz podczas skladania
    wniosku za pomoca formularza internetowego takze nie znalazlem takiej
    informacji. Jak juz wczesniej wspominalem firmy uslugowe powinny dbac o
    proste i skuteczne informowanie klienta o dostepnych mozliwosciach, w
    szczegolnosci podczas procesu pozyskiwania klienta.

    > A co to za klopoty regulaminowe, ktore opisujesz, bo nie umialem sie
    > domyslec?

    Nie chcialbym zaglebiac sie w szczegoly, jednak sprawa dotyczy
    pelnomocnictwa i wymogow stawianych pelnomocnikowi. Wedle regulaminu brak
    wymogu na jaki sie powoluje konsultant w pismie.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1