  • Data: 2003-04-03 12:41:57
    Temat: Re: promocja KK w WBK
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dave"

    > alez karty debetowe wypukle z reguly wyplacaja gotowke z konta bez
    prowizji
    > ! Tak jest w przypadku VC Multibanku czy VC Pekao

    zgadza sie - faktycznie te dwie karty sa we wlasnych bankomatach bez
    prowizji
    Nawet nie przyszlo mi do glowy ze mozna miec jedna karte :-))

    nadal jednak uwazam, ze wypukla jest mniej bezpieczna i np na stacjach
    benzynowych jej nie uzywam.
    Bezpieczniej miec 2 karty:
    - VC z zapomnianym nr PIN (moze byc bezprowizyjna charge)
    - VE - na dodatek najlepiej podpieta w ramach ROR-a do osobnego subkonta
    "tylko do kart", wtedy samemu decydujesz ile dostepne jest dla VE
    Dla prostoty to mozesz sobie na VE ustwiac taki sam PIN jak na VC
    taką parkę daje np. Nordea
    *** blad ***