    From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: promocja kart BPH - co wybrać?
    Date: Wed, 18 May 2005 22:20:34 +0000 (UTC)

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

    > Rozważam obecnie kartę Premium Club i Mastercard Silver.
    > Mam w mBanku Visę i co miesiąc spłacam pełne zadłużenie.
    > Oczywiście zdolność kredytowa bez problemu.
    >
    > Czy karta Premium Club jest również objęta tą promocją 116 dni GP?
    > Czy są jakieś ukryte opłaty, np. obowiązkowe posiadanie konta? Pytam
    > praktyków, bo w banku pewnie nie wiedzą dokładnie :)

    Nie musisz wybierać. Jeśli tylko możesz wziąć MC Silver, to PC jest jedną z
    jej odmian. Mam MC Premium Club Silver podstawową i dodatkową dla żony. Jak
    na razie zero zastrzeżeń. Tfu, tfu przez lewe ramię żeby mi jakiegoś numeru
    nie wycięli jak pochwalę.
    - wydanie bez problemu na podstawie wyciągów z innej karty
    - poprzedniej karty nie musiałem likwidować
    - nie mam ROR w BPH i nie musiałem zakładać
    - zero problemów z autoryzacjami
    - wyciągi przychodzą w znośnym czasie, obie karty na jednym wyciągu
    Jeszcze tylko kursów nie sprawdziłem dla transakcji zagranicznych, ale przy
    kolejnym wyciągu sobie zobaczę, bo akurat miałem okazję kilka obcych groszy
    wydać.

    Jedyny minus jaki na razie dostrzegam, to konieczność płacenia za podgląd
    transakcji przez net.

    Co do promocji 116 dni, to nie wiem, bo kiedy wyrabiałem swoją, akurat tej
    promocji nie było, ale jeśli składając wniosek internetowy będziesz mógł
    wybrać tą kartę, to obstawiam, że będzie objęta.

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. A jeszcze ostanio mi jakąś kartę bursztynową electron, niespersalizowaną
    przysłali. Akurat nie prosiłem o to i nie potrzebuję, ale może komuś tego
    rodzaju karta jest do czegoś przydatna. Karta jest podpięta do rachunku KK.