    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: promocja kred. hip. w ING B. Slaskim - opinie ...
    Date: Tue, 02 Jul 2002 08:19:44 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@c21-52.icpnet.pl

    On Mon, 1 Jul 2002 16:48:48 +0200, "Goldoni" <g...@w...pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Rozwazam wziecie kredytu hipotecznego w ING BS - do 15 lipca maja tam
    >promocje, ktora polega na bezplatnym rozpatrzeniu wniosku oraz mozliwosci
    >przewalutwania bez dodatkowych oplat (dowolna ilosc razu, okres rozpatrzenia
    >wniosku 2 tygodnie ...),

    Niesmailo zwroce tylko uwage, ze np w Multi bez jakiejkolwike promocji
    nie ma prowizji za rozpatrzenie wniosku ani przewalutowanie :-)

> [...]
    >udokumentowanie 20% wklady wlasnego wystarczy wyciag z konta na ktorym
    >widnieje odpowiednia kwota (to mnie akurat smieszy, bo wystarczy na chwile
    >pozyczyc pieniadze, zrobic wyciag dla banku-kredytodawcy i potem pieniadze
    >oddac ...). Minus to tona papierow, ktora trzeba zgromadzic ...
    >To, co mnie zastanawia, to marza, ktora bank dolicza do oprocentowania przez
    >caly okres kredytowania - procent jest wyliczanyh z 3-miesiecznego WIBORu,
    >np. obecnie oprocentowanie w PLN wynosi 10,39% + 2,20% marzy, dla USD 2,30%
    >+ 3,20% marzy (przy walucie biora kurs sprzedazy w ING BS).

    IMHO nie jest to specjalnie oprocentowanie.

    >Czy to jest Waszym zadaniem dobra oferta ??? I jak jest z ta marza -
    >pierwszy raz sie spotykam, ze oprocentowanie jest rozbite na dwa skladniki
    >Licze na jakies glosy ... - nie mam pojecia o kredytach :( a czasu jest malo
    >promocje przedluzono do 15 lipca ...).

    Podejmowanie takich powaznych decyzji w pospiechu to chyba nie jest
    najlepszy pomysl.
    Na Twoim miejscu bym spokojnie przeanalizowal wiele ofert bez
    kierowania sie chwilowa promocja.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl