eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproszę o opinie o INGRe: proszę o opinie o ING
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for
    -mail
    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: proszę o opinie o ING
    Date: Thu, 22 Jul 2010 11:00:15 +0200
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 36
    Message-ID: <i291av$ejd$1@polsl.pl>
    References: <X...@2...180.128.149>
    NNTP-Posting-Host: kapsel.itam.zabrze.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: polsl.pl 1279789215 14957 212.106.188.93 (22 Jul 2010 09:00:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jul 2010 09:00:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Lightning/0.9 Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <X...@2...180.128.149>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:532523
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-07-20 20:31, mierzvoj pisze:
    > witam ..i ich koncie DIRECT? warte to cos? pozdro

    Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym bardzo marne. Warto założyć
    jednak OKO, zwykłe nie Direct - daje możliwość awaryjnej, darmowej (raz
    w miesiącu) wpłaty/wypłaty w oddziale, np. po utracie karty.

    Przelewy wewnętrzne od niedawna 24h, wszystkie bankomaty darmowe.
    System transakcyjny jak dla mnie ok, trzeba tylko trochę czasu żeby się
    do niego przyzwyczaić.

    Wystarczy wydać debetówką 100zł miesięcznie i mieć zupełnie darmowe
    konto z bezpłatnymi bankomatami i możliwością awaryjnego skorzystania z
    oddziału.

    Coraz więcej sklepów internetowych obsługuje "Płacę z ING".
    Bezpieczeństwo tego rozwiązanie nieporównywalne z każdym rodzajem
    płatności kartą. Trochę siermiężne ale w 100% bezpieczne i omija
    czekanie na sesje ELIXIR.

    Jak dla mnie warto, choć są też wady:
    - tylko 3 sms'y w darmowym pakiecie powiadomień ( te związane z obsługą
    systemu transakcyjnego zawsze darmowe)
    - marne oprocentowanie na rachunku oszczędnościom
    - brak obsługi 3 sesji wychodzącej ELIXIR

    W oddziale obok mnie obsługa nie douczona. Musiałem kilka razy się
    fatygować żeby moje konto Direct zaczęło działać, np. miałem wyłączony
    dostęp przez internet ( :) !!! ) i poustawianie jakieś płatne usługi,
    których ich ówczesny TOiP w ogóle nie przewidywał do tego konta.
    Oczywiście korekty nie można było zrobić przez infolinie.

    --
    Pozdrawiam
    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1