    From: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prosze o rade :)
    Date: Wed, 10 Apr 2002 07:53:22 GMT

    94.002
    --------------

    Cześć!

    Zostaw konto w Pekao dla: _wpłaty_ gotówki, płacenia kartą, dla
    przelewów, których _musisz_ mieć potwierdzenie na papierze i, co
    najważniejsze, dla _wypłaty_ z bankomatów.
    Natomiast dla trzymania kwoty większej niż 300zł i dla dokonywania
    przelewów nie wymagających papierowego potwierdzenia załóż konto w
    mBanku bądź Inteligo (wona wola, nie widzę większej różnicy). Uwaga:
    strony www mBanku nie obsługują zbyt dobrze Opery (ale to cię chyba
    nie zrazi, bo, zdaje się, używasz prawomyślnego IE).

    Jakub Zak wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

    Z poważaniem
    Piotr Zawadzki
    http://irss.and.pl
    GG2993226