  • Data: 2003-07-14 13:39:33
    Temat: Re: provident
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <i...@g...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Znalazlem sie w takiej sytuacji ze musze_pozyczyc szybciutko 2000 zl,
    > okazuje sie ze nie mam zbytnio skad, w banku masa problemow itd. Znajmomy
    > polecil PROVIDENT - czy macie jakies doswiadczenia? osobiscie mam obawy
    > wobec takich firm...

    Firma jak każda inna i pieniądze pewnie Ci pożyczą. Zanim jednak podejmiesz
    decyzję sprawdz sobie jaki jest rzeczywisty koszt tego kredytu wyliczony
    zgodnie z algorytmem zawartym w ustawie o kredycie konsumenckim. Jeśli nie
    masz wyboru i dodatkowo stać Cię na tak drogi kredyt to wolna droga.
    Widziałem jakieś pół roku temu wyliczenia i mnie by nie było stać.

    Miłego dnia
    Tomek