  • Data: 2011-12-08 11:22:07
    Temat: Re: prowizja Ryanair i polskie karty
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 08 Dec 2011 09:11:05 +0100, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    > Opłacać to mi się będzie na pewno, nawet dla lotów 1-osobowych, tylko do
    > tej pory niewiele latałem Wizz i nie znam się na tych liniach, nie wiem
    > czego się można po nich spodziewać, poza tym, że niestety latają
    > Airbusami, a nie Boeingami.

    Wizzair to typowy lowcost. Wszystko płatne, ale samoloty nowe i dolatują
    do celu. Wg opinii z sieci, w razie konieczności reklamacji, ignorują
    temat, podobnie jak Ryanair. W porównaniu do Ryana plusem jest limit wagi
    jednej sztuki bagażu głównego 32 kg. W Ryanie 15 kg. Samoloty zbazowane w
    Polsce, co zazwyczaj oznacza lepsze godziny lotów oraz polskie stewardesy.

    Jeśli planujesz latać Wizzem przynajmniej kilka razy rocznie to kupuj
    Xclusive Club i kartę Citi. Jeśli planujesz korzystać z nich sporadycznie
    (1-2 razy w roku), to daruj sobie te zakupy i skorzystaj z pomocy ludzi,
    którzy kupią Ci tani bilet i zbiorą dla siebie punkty na karcie. Poniższe
    linki do forum f4f mogą być przydatne:
    http://www.fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=181&t=4
    813
    http://www.fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=181&t=6