    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prowizja Ryanair i polskie karty
    Date: Thu, 8 Dec 2011 12:36:22 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 00:55:00 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Polityka Ryana doprowadza mnie powoli do skrajnego zniesmaczenia
    > (captcha na stronie, te ich plany wydania swojej kuriozalnej karty
    > zwalniającej z opłat administracyjnych z typowo anglosaskimi kosztami
    > przewalutowań oraz obowiązkiem trzymania na karcie 150 funtów i karami
    > za nieużywanie karty) i chyba się przerzucę na Wizz jako główny
    > low-cost.

    A to fakt, że Ryan ciągle coś kręci i powiem szczerze, że od nich to się
    można uczyć. Ostatnio to jakiś czas temu zrobili myk z przewalutowaniem
    własnym. Jednak nie pokazuje się jakaś wielka informacja czy coś, co
    więcej nie pokazuje się dopóki nie wklepiesz nr karty etc. (pewnie wiesz
    bo używasz) także można tego w ogóle nie zauważyć, bo każdy jest skupiony
    aby poprawnie nr karty i inne cyferki wpisać. Kurs "rajana" pominę
    milczeniem, bo po prostu Citi by się przy nim zaczerwienił ze wstydu, że
    jest taki tani hi hi ;)

    No ja ostatnio leciałem najpierw easyjet i przesiadka do ryana i powiem
    szczerze, że jest zdecydowanie lepiej w easy za stosunkowo nie wiele
    większą kasę.

    --
    xbartx