  • Data: 2005-10-23 16:27:49
    Temat: Re: prowizja od platnosci karta kredytowa
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    erasms55 erasms55 napisał(a):

    > Na koniec, bo dyskusja zbacza w kierunku absurdu.

    Gdzie?

    > Do najbliższego mKiosku mam ze 30 kilometrów, a nie mieszkam na Zadupiu
    > Górnym.

    Ale ja nie piszę na temat MKiosku a na temat czynnego 24 godziny/dobę
    Centrum Usług Finansowych Multibanku

    http://pf.multibank.pl/dostep/internet/;jsessionid=I
    UQON3LIQZVE3QFIAJOCGWQ

    > Jak choćby VIA. Szybko, blisko, tanio.

    Po ostatnich aferach z placówkami typu "Grosik" ludzie boją się wpłacać
    kasę u pośredników

    > Możesz wykupić dostęp do płatnego archiwum Wyborczej i poszukać sobie
    > informacji, jeśli cię to interesuje.

    Nie interesuje mnie to. Jak masz coś do powiedzenia to słucham a jak nie
    masz to żegnam

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098