    From: adp <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prowizja za placenie karta kredytowa - czy to legalne?
    Date: Tue, 4 Dec 2007 00:06:44 -0800 (PST)

    > Przerzucenie kosztow platnosci karta tez mi sie nie podoba, ale
    > wystepuje tylko w tanich sklepach z dobrymi cenami towarow - nie ma
    > przeszkod, zaplacic im przelewem i nie ponosic tego kosztu.

    Tak zrobilem.
    To co mi sie z kolei nie podoba, to wabienie klientow znaczkami kart
    na glownej stronie, co zdecydowanie wywoluje wrazenie, ze jest to
    standardowa opcja placenia, taka sama jak w 99% normalnych punktow
    tradycyjnych. Czyli opcja bezprowizyjna.
    O tym ze tutaj tak nie jest, klient dowiaduje sie w ostatnim momencie,
    co jest niezbyt fair - moim zdaniem. 'Gwiazdka' powinna byc na
    pierwszej stronie badz tez mogliby tam wcale nie wyswietlac symboli
    kart.
    No ale byc moze to tylko moje subiektywne udczucie.