  • Data: 2007-12-05 09:43:11
    Temat: Re: prowizja za placenie karta kredytowa - czy to legalne?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Gru, 10:35, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
> [...]
    0/Koszty_wysylki.html

> [...]
    > 'Cena 127zł'
    > 2. Mam ofertę 'zapłać przez Allpay.pl'
    >
    > Nie mam na tej stronie _ŻADNEJ_ informacji o tym, że do ceny cokolwiek
    > może być doliczone. To stanowi ofertę.
    >
    > Klikam na ten produkt. Dostaję ładny opis, informację o cenie brutto i
    > netto, dalej mam informację o tym, że mogę zapłacić przez AllPay.pl
    > karta kredytową.
    > Dalej ani słowa o jakichkolwiek prowizjach.
    > Klikam na 'dodaj do koszyka' i tym samym zawieram umowę.
    >
    > Otrzymuję informację, że moje zamówienie opiewa na 127 złotych.
    >
    > Mam zatem potwierdzenie zawartej umowy. Koniec, kropka.

    A pozostale linki, gdzie jest to rozwiazane dokladnei z moim opisem
    takiej transakcji?
    Co na ich temat powiesz?

    Przypominam, ze dyskusja nei dotyczy wylacznie sklepu sirius, a zasad
    naliczania oplaty za skorzystanie z uslugi polegajacej na autoryzacji
    karty platniczej ;)

    Sadze, ze syrius niedlugo przerobi koszyk na wzor podanych linkow z
    innych sklepow, boo obecnie tak wyglada standard w sklepach
    internetowych, gdzie sa oplaty za autoryzacje kplatnosci karta.