    From: "Karpow" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prowizje od przelewów z zagranicy
    Date: Thu, 20 Jan 2005 15:53:06 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@bxy78.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sprawę wyjasniam,
    klient miał racje ale u nas wchodzi to od 7 lutego.
    Termin jest znany ale nie ma jeszcze odpowiedniego rozp. NBP-u.
    A co do prowizji to okazuje się ,że mój bank słusznie pobierał sobie ją ale
    to nie wszystko. Bo pobierał owszem dobrze 0,2% od kwoty ale min.20 zł a
    max. 100zł.
    Natomiast pieniądze szły przez jeszcze jednego pośrednika tj BZ WBK i oni
    sobie pobierali 10 EUR prowizji pomimo, że mają umowę z niemieckim bankiem i
    otrzymują za tą operację od nich kasę.
    Miła pani w moim banku stwierdziła,że reklamowali tą sytuację w BZ WBK
    kilkukrotnie i nie otrzymali ani jednej odpowiedzi a na tel. zapytanie
    dlaczego tak robią otrzymali odp." bo tak".
    BZ WBK poprostu dwa razy kasuje za tą samą operację.
    Jeżeli to wszystko okazało by się prawdą to sprawa ta wygląda mi na przysmak
    dla prokuratora.
    Proszę sobie wyobrazić ilość przelewów i pomnożyć przez 10 EUR :-).
    Pzdr.
    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:1ln0okt5bxy3q$.dlg@krak.eu.org...