eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę wwwRe: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Date: Mon, 27 Oct 2008 14:43:15 +0100

    "Chris" ge2o6l$h5n$...@a...news.neostrada.pl

    pomysłow.

    > Czy możesz sprecyzować, o jakie "straty" Ci chodzi?

    Trzeba przygotować zupełnie inne matryce i do monet, i do banknotów... ;)
    Kserokopiarki coraz lepsze, ale bilonu nie podrabiają. ;)

    Jak na razie inni Europejczycy marudzą, iż Euro obniżyło im stopy życia...
    (pewnie chodzili w obłokach i zeszli na Ziemię, skoro te stopy im poopadały;
    Polacy także marzyli o bogactwach, gdy wstępowaliśmy do UE, a teraz schodzą
    na Ziemię; BTW o stopach i Unii -- nam chyba przyjdzie pożegnać się ze stopami
    srebra i rtęci, zwanymi amalgamatami dentystycznymi)

    > Takie samo "darcie ryja", jak w wykonaniu zwolenników przyjęcia euro.
    > Obie opcje mają swoje plusy i minusy, trudno jednoznacznie ocenić, które
    > rozwiązanie jest lepsze.
    > Doświadczenie życiowe uczy, że gdy bogaty proponuje biednemu spółkę, to
    > biedny zazwyczaj wychodzi na tym jak Zabłocki na mydle.

    Ponoć jest inaczej:

    Dwaj panowie założyli spółkę -- jeden miał doświadczenie a drugi pieniądze.
    Po latach sytuacja odmieniła się zupełnie -- panowie zamienili się ,,stanem
    posiadania''.

    IMO gdy bogaty proponuje biednemu spółkę -- jest OK.
    Gorzej, gdy taką spółkę proponuje bogatemu biedny a cwany zarazem. :)

    > Ja największe wątpliwości mam odnośnie zabezpieczenia przed nielegalnym
    > dodrukiem banknotów euro przez któreś z państw, np. przez dwukrotne
    > wydrukowanie banknotów z tym samym numerem, co jest chyba nie do
    > wykrycia.

    > Czy ktoś orientuje się, jak wygląda zabezpieczenie przed takim
    > procederem?

    Równie dobrze i teraz można tak drukować, jako że jednak złotówkę można
    wymienić na twardszą walutę. :) Może właśnie dlatego nam złotówka leci
    teraz na łeb i na szyję (dzisiaj nie miałem łączności ze światem) że coś
    niecoś dodrukowaliśmy z błędnymi ;) numerami? ;) Poligrafia ;) to trudny
    kawałek chleba i łatwo tu o pomyłkę... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'