eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www › Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
  • Data: 2008-10-29 22:55:27
    Temat: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Oct 2008 11:11:21 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > ^^^^^^^
    >
    > Jakiego znowu "dochodu z emisji euro"?
    > W Zimbabwe to musza miec dochody - nadrukowali tryliony pieniadza,
    > inflacja siega milionow procent...

    Najpierw twierdziłeś, że krajowe banki centralne nie maja prawa emisji
    euro. Teraz kwestionujesz fakt, że emisja pieniądza jest źródłem
    dochodu, co już jasno dowodzi, ze w dziedzinie ekonomii jesteś
    całkowitym ignorantem.
    Co więcej, w dyskusji zamiast argumentów używasz obelg.
    W tej sytuacji nie mam zamiaru odpowiadać na twoje następne posty, gdyż
    dalsza dyskusja z tobą jest zwykłym marnowaniem czasu.

    --
    Krzysztof