  • Data: 2004-09-15 07:32:56
    Temat: Re: przekaz do PKO BP
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    bezrobotny wrote:

    > a co pewnie masz tam konto? ;o)
    > jak my wszyscy... ;o)

    mam, nie uzywam, ale mam i tylko dlatego ze jeszcze studenckie ( juz
    chyba 7 rok i nie pytali czy jeszcze studiuje czy cos...ciekawe) :-)

    ale ogolnie bronie PKO BP bo akurat jak realizowalem jakies przekazy
    itd, to zawsze bez problemu szybko sie uwijali. Moze mam jakies
    szczescie do nich, ale gdyby nie te straszne problemy z dostaniem sie do
    okienka :-) to nawet bym byl bardzo zadowolony z nich. :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie