  • Data: 2005-01-30 18:00:32
    Temat: Re: przelew
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-30 18:07 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Slawek Kos myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Ale stwierdzenie "jestes bandyta" skierowane do konkretnej osoby to IMHO
    > _nie_jest_ opisana przez ciebie "przenosnia" tylko bardzo konkretne
    > oskarzenie. I jak kazde oskarzenie powinno _precyzyzjnie_ wyrazac poglady
    > oskarzajacego.
    > IMHO bylo nie na miejscu.

    Niby to prawda jest, co piszesz. Jednakże, interesującym nas tutaj
    przestępstwem jest przywłaszczenie (art. 284 k.k. - jakkolwiek zdolny
    prokurator coś tam jeszcze mógłby dodać). I pojawia się pewna trudność
    językowa. No, bo jak na takiego trolla powiedzieć:" ty przywłaszczycielu
    brzydki, ty"?

    PS. Dla wyjaśnienia dodam, że bezpodstawne wzbogacenie nie jest
    przestępstwem, a jedynie tytułem prawnym prawa cywilnego, umożliwiającym
    domaganie się zwrotu czegoś tam...

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****