  • Data: 2009-10-14 21:33:05
    Temat: Re: przelew eb -> mbank
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hb59h0$oj9$...@n...wp.pl...

    > Ciekawe jak udaje ci sie otrzymywac pieniadze wczesniej, jesli 1-a sesja
    > przychodzaca w mBanku jest o godz 12-ej. Masz konto biznesowe czy
    > prywatne?

    I takie i takie (i nawet jeszcze dwa techniczne) mam, ale to jest chyba bez
    znaczenia jeśli chodzi o księgowania.

    > Przewaznie kolo 13-ej nie mam jaszcze pieniedzy na koncie, jak loguje sie
    > kolo 14-ej to juz sa, chociaz czasem musze sprawdzic jeszcze kolo 15-ej,
    > jesli nie bylo.

    Ja zazwyczaj sprawdzam w okolicy 13:00 o ile chcę to gdzieś dalej wysyłać
    III sesją, czy coś z tym robić w ramach mBanku. W zasadzie nie pamiętam
    (poza jednym lub dwoma przypadkami) abym nie miał zaksięgowanego (zapewne na
    około setkę przypadków).

    Na pewno nie stwierdziłbym, że opóźnione księgowania I sesji przychodzącej
    są w mBanku normą.