  • Data: 2003-07-16 22:16:47
    Temat: Re: przelew na zle konto
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dracula" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:bf4489$426$1@news.onet.pl...

    noo oddali ;)

    > jeśli konto nie istnieje powinien zostac automatycznie zrobiony zwrot,

    w opisie jest: blad numeru konta ,

    > podobnie jesli zmienila sie nazwa firmy - zgodnie z trescia: "numer
    rachunku
    > niezgodny z jego brzmieniem"

    hmm... no nie wiem... gdzies ostatnio czytalem, ze banki odchodza od
    sprawdzania, czy numer zgadza sie z opisem wlasnosci..., czyli jak numer
    jest poprawny i konto istnieje, to przelew dotrze

    > IMHO sa - zwroc sie z pismem do oddzialu banku, ktory byl bankiem
    rzekomego
    > nadawcy. Zgodnie z wtornikiem przelewu i ww. powinni kase zwrocic.

    jak widac nie bylo na szczescie takiej potrzeby

    > (aktualnie dzialajaca firma nie przyznaje sie do tamtego konta, podobno
    > zostalo
    > jesli nie istnieje to pieniadze w kosmos przeciez nie poszly... w
    przyrodzie
    > nic nie ginie a tym bardziej w banku nie powinno:)

    pewnie nie, ale przeciez konto nie musialo zostac zlikwidowane, tylko
    przestano z niego korzystac do przyjmowania wplat... i wtedy juz musisz sie
    dogadywac z wlascicielem

    > po likwidacji konta rowniez pieniadze raczej nie powinny na nie trafic, bo
    > niby jak?

    fakt ;)

    > powodzenia...

    :) nie przepadlo :)