  • Data: 2004-05-26 18:30:17
    Temat: Re: przelew on-line, dwa 'podpisy'
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > O kurcze, strzal w 10. Jestem wielki. Chyba zostane uzdrawiaczem i
    > wieszczem. Nie wiem tylko jaka metode wybrac. Leczenie dotykiem, czy cos
    > bardziej hurtowego. Moze bede odliczal na grupie.
    >
    > jeden, dwa, trzy, cztery, .....
    >
    > Kto to przeczytal i zostal uzdrowiony (innego przypadku nie biore pod
    > uwage) powinien wplacic 25 zl na moje konto. Jesli nie wplaci, to
    > uzdrowienie zostanie automatycznie cofniete.

    Eureka!taka mała rzecz a jak cieszy nie? widze ze masz niezwykle otwarty umysł
    i orginalne pomysły na biznes (i umiesz zliczyć do czterech)

    > Jak juz piszesz cos o swoim banku, to napisz wyraznie, ze jestes jego
    > pracownikiem, bo teraz bardziej szkodzisz swojemu bankowi, niz pomagasz.

    tak Ci sie tylko zdaje, zapewniam Cię

    > Czego mam nie brac do siebie? Pisalem o Citi, ktore chyba najdrozsze
    > jest. Ja placilem 150 zeta miesiecznie za samo prowadzenie rachunku.
    > Reszty prowizji nie sprawdzalem, bo malo mnie to interesowalo.

    > Oj drogie dziecko. Odmiane w tym stylu mozesz wprowadzac w swojej
    > piaskownicy. Tutaj wielkie litery sa traktowane jednoznacznie.

    A jednak nie masz otwartego umysłu, pomyliłem się (ale do czterech potrafisz
    zliczyć).Trzymasz się sztywnych zasad ustalonych przez..... no właśnie przez
    kogo? I czemu one służą? A co do piaskownicy, no cóż od małego bawiłem sie w
    pieniądzach a nie w piasku

    pozdrawiam Mart