  • Data: 2004-05-26 18:09:17
    Temat: Re: przelew on-line, dwa 'podpisy'
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik b...@p...onet.pl napisał:

    > Myślę że w życiu są ważniejsze sprawy niż to w jaki sposób się "stawia
    > literki", po sprawdzeniu IP nie uda Ci się ustalić czy jestem pracownikiem
    > Nordei czy nie, ale zdradzę Ci tajemnicę - rzeczywiście jestem i nie
    > zamierzałem tego ukrywać a to że napisałem o tym o czym napisałem to tylko po

    O kurcze, strzal w 10. Jestem wielki. Chyba zostane uzdrawiaczem i
    wieszczem. Nie wiem tylko jaka metode wybrac. Leczenie dotykiem, czy cos
    bardziej hurtowego. Moze bede odliczal na grupie.

    jeden, dwa, trzy, cztery, .....

    Kto to przeczytal i zostal uzdrowiony (innego przypadku nie biore pod
    uwage) powinien wplacic 25 zl na moje konto. Jesli nie wplaci, to
    uzdrowienie zostanie automatycznie cofniete.

    > to aby poinformować zainteresowanych, tych którzy o to pytają. Niby dlaczego
    > nie pisać o tym co dobre i co może zainteresować grupowiczów - chyba że to
    > zamknięta grupa i pracownikom banku wstęp wzbroniony a my przecież wykonujemy
    > swoją pracę tak jak w innych branżach i jeżeli trzeba potwierdzamy, że nasze
    > banki nie sa idealne i niektóre z produktów naszych banków sa kiepskie .

    Jak juz piszesz cos o swoim banku, to napisz wyraznie, ze jestes jego
    pracownikiem, bo teraz bardziej szkodzisz swojemu bankowi, niz pomagasz.

    > Wydaje mi się że to bardziej w porzadku niż zachwalanie na siłę marnych (ale
    > tańszych, chociaż już coraz mniej, produktów jednego czy dwoch banków) Nie
    > bierz tego do siebie.

    Czego mam nie brac do siebie? Pisalem o Citi, ktore chyba najdrozsze
    jest. Ja placilem 150 zeta miesiecznie za samo prowadzenie rachunku.
    Reszty prowizji nie sprawdzalem, bo malo mnie to interesowalo.

    > Duże literki nie oznaczały w tym przypadku krzyku po
    > prostu czasami trzeba odmiany

    Oj drogie dziecko. Odmiane w tym stylu mozesz wprowadzac w swojej
    piaskownicy. Tutaj wielkie litery sa traktowane jednoznacznie.

    Bartol