eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzelew pieniedzy z polskiego banku na zagraniczny (dlugi mail) › Re: przelew pieniedzy z polskiego banku na zagraniczny (dlugi mail)
  • Data: 2007-05-19 09:03:05
    Temat: Re: przelew pieniedzy z polskiego banku na zagraniczny (dlugi mail)
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 May 2007 15:45:19 +0200, "gosias" <g...@g...pl> wrote:

    >Zgadza sie tylko jestem osoba jak by nie bylo poszkodowana.
    >Chcialabym zeby ten kto zawinil nie pozostal bezkarny, jezeli ja zrobie blad
    >przy pracy zawsze za to odpowiadam, i tej odpowiedzialnosci wymagam tez od
    >innych.

    Moja rada:
    1. Wezwij bank do zwrotu _wszelkich_ kosztów związanych z tą sprawą.
    Wyznacz im termin (np. 2 tygodnie). Nie zapomnij o żądaniu odsetek
    ustawowych od tych kwot.
    2. Jak oleją, to udziel pełnomocnictwa adwokatowi (chyba radca prawny
    też będzie OK) w PL i niech on się dalej tym zajmie i z banku wyciśnie
    co Ci się należy.

    --
    Jarek Andrzejewski