  • Data: 2009-08-19 13:01:11
    Temat: Re: przelew z banku szwajcarskiego do Polski
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:5e32ca81-18ad-42d8-8d8e-c390035b1410@h31g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 17 Sie, 23:29, "RobertS" <b...@p...plusunTO> wrote:

    i> że w mBanku gotówki nie wypłacisz, tylko przewalutowanie na PLN (bo
    raczej
    > bez sensu wysyłać te franki do kolejnego banku)

    >Ale splaci rate kredytu w CHF, bez spreadu ;)

    Nie chodzi o spłate raty. Wypłacić mogę(a nawet chcę złotówki)
    Chodzi mi tylko jaki koszt poniesie osoba w Szwajcarii zlecająca przelew.
    A moze są jakies inne alternatywne metody przelewu kasy z banku
    szwajcarskiego do banku polskiego.
    Alior speed odpada gdyz tamta osoba w Szwajcari ma tylko karte bankomatową a
    do aliorspeeda musi byc karta do płatności w necie.

    Sprecyzuje pytanie:
    Jak najtaniej przelewać co miesiąc kwote 1000chf z banku w Szwajcarii do
    banku w Polsce?

    Krzysiek