  • Data: 2005-09-26 23:56:32
    Temat: Re: przelew za granice w Kredyt Banku.
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    Zyga <zyga.dude@wu_pe.pe_el> wrote:
    > Chce zrobic przelew (170 euro) na konto w niemieckim Deutche Bank.
    > Przeszukalem archiwum i wychodzi ze najtaniej jest w Kredyt Banku ( 10
    > pln). Tu porownanie ofert roznych bankow :
    > http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm#ko
    szty Znalazlem
    > znajomego ktory ma konto w KB. Twierdzi on jednak ze jakies pol roku
    > temu jak chcial zrobic przelew to mu w oddziale powiedzieli ponad 100
    > pln.

    http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet/taryfa_dla_kl
    ientow_indywidualnych_12.09.05.pdf/?unid=080C07A6684
    BE70EC125707D003F6607&icon=false

    Strona 54. 10 PLN to jest prowizja z opcją SHA (czyli pokrywa jedynie
    opłatę KB, natomiast nie pokrywa ani opłaty banków pośredniczących ani
    opłaty banku odbiorcy). Natomiast 100 PLN to opłata z opcją OUR (czyli z
    niej pokrywane są również opłaty banków pośredniczących) (strona 57).

    W przypadku wysłania z opcją SHA, ewentualne opłaty banków
    pośredniczących (jeśli KB nie jest korespondentem DB) będą odjęte z
    kwoty przelewu i do odbiorcy dojdzie mniej. Dowiedz się czy DB jest
    korespondentem KB, jeśli tak, to będzie kosztowało tylko 10 PLN.

    Miałem gdzieś listę korespondentów KB, ale na papierze i długo bym jej
    szukał, wydrukowali mi w oddziale, Tobie też powinni, poza tym moja była
    stara, więc weź świeżą.

    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en