  • Data: 2003-04-15 14:29:49
    Temat: Re: przelew zdefiniowany do ZUS z mbank
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule JdUma.45845$U...@n...chello.at,
    niejaki(a): mareK z adresu <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Czy ktoś może wie, dlaczego nie można zrobić przelewu zdefiniowanego
    > do ZUS z konta firmowego.
    > Panienka z infolinii twierdzi, że to ZUS nie pozwala i do ZUS musi być
    > przelew jednorazowy i za każdym razem trzeba wklepywać hasło
    > jednorazowe i to 3 razy ,bo na 3 konta do ZUS, strata czasu i papieru
    > na hasła..Ja myśle, że to jakaś bzdura, skąd ZUS wie ,że ja wpisuje
    > czy nie wpisuje hasła jednorazowe, przecież wysyła system, a sprawa
    > haseł, to kwestia umowy z bankiem i realizacji oprogramowania
    > systemu.Wysłałem maila do mbanku w tej sprawie ale jakoś nie mogę się
> [...]

    Przelew musi być jednorazowy gdyż mBank nie wdrożył jeszcze formatki
    przelewu zdefiniowanego dla ZUS .
    Prace nad tym rozwiązaniem trwają i ponoć przelew zdefiniowany do ZUS i US
    ma być wdrożony pod koniec roku .
    Takie modyfikacje systemu transakcynego wymagają dość długiego testowania .
    Jeśli się mylę z terminem to zapewne ktoś mnie poprawi .

    Pozdrawiam
    oporek2