  • Data: 2007-03-19 22:33:36
    Temat: Re: przelewy na konta walutowe
    Od: thinkXtra <thinkXtra@adres_z_sufitu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >nie możesz wyslać przelewu w złotówkach w świat, przelewy możesz
    >wykonywać jedynie w walutach wymienialnych, jednak zawsze zostaną
    >przewalutowane na walutę konta na które je wysyłasz.

    w PKOBP mozna wyslac PLN na konto w EUR i zostanie automatycznie
    przeliczone na EUR - ale tylko w obrebie PKOBP (ja tak robie miedzy
    swoimi rachunkami, ale nie wiem czy obcy tez tak moglby zrobic.)

    Natomiast pomiedzy innym bankiem Polskim a PKOBP takiej czynnosci nie
    da sie zrobic. Przelew wraca, bo waluta sie nie zgadza i automat cofa
    przelew!!!