  • Data: 2008-01-30 18:42:29
    Temat: Re: przelewy z citi karty - czy wprowadzono opłaty?
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja sie podepne do tematu.
    > Otóż Netia co miesiąc zmienia mi nr rachunku na który musi wpłynąć należność.
    > Chcąc spłacać ich rachunki przelewem z karty, muszę co miesiąc dzwonić do citi
    > i zmieniać czy jest na to inne rozwiązanie? Netia nie chce mi dać stałego
    > numeru.

    Dają nowe numery żeby każda faktura miała swoje konto.
    Ja kiedyś ok.2000-2001 jak jeszcze ówczesna IDEA zmieniała tak numery rachunków,
    płaciłem na stary (nawet nie zauważyłem zmiany) i saldo rozliczeń pokazywane na
    przysyłanej fakturze było prawidłowe.
    Spróbuj zapłacić na poprzedni numer, najwyżej będzie nadpłata za jedną fakturę i
    niedopłata za inne, ale na poziomie klienta rozliczenia będą OK.