  • Data: 2004-11-16 14:40:08
    Temat: Re: przelewy za granicę
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maria Jackowski napisał(a):
    > A czy isnieje jakiś serwis internetowy, który jest swego roadzju
    > posrednikiem w przelewie zagranicznym, to znaczy, chciałbym by obciążyli
    > moje konto lub kartę i by przesłali te pieniądze na podane przeze mnie
    > konto.

    Ja się na tym nie znam, ale wspominany przeze mnie *miernik* pisze na
    swojej stronie o systemie Pecunix, z którego korzysta -
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/pecunix.en.html Umozliwia on transfer
    pieniędzy na dowolne konto za granicą. To chyba coś podobnego do PayU.
    Zajrzyj na stronę i poczytaj. Albo skontaktuj się z nim i dowiedz się na
    jakiej zasadzie to działa i jakie są opłaty.

    K.