  • Data: 2008-12-18 21:45:30
    Temat: Re: przeniesienie KK gdzie?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cel jest taki, zebym mogl przelac z rachunku karty cala kwote limitu
    > (karta kredytowa umozliwiajaca dokonywanie przelewow z jej rachunku i
    > traktowanie tego jako platnosc bezgotowkowa) i bez odsetek obracac nia
    > przez 54 dni - graceperiod.
    > Jakie banki polecacie? niechce dawac zadnych papierkow przy przenoszeniu.
    > Pozdrawiam.

    no to chyba tylko Getin - tam przelewy z kk są traktowane jak operacje
    bezgotówkowa i dodatkowo wykonanie ww. jest bezpłatne, minus jest taki,
    że można to zrobić TYLKO w placówce banku

    nie wiem tylko czy dostaniesz tam kartę na podstawie historii kk z
    innego banku, może wypowie się ktoś kto przenosił tam kk ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS