  • Data: 2008-12-19 21:44:44
    Temat: Re: przeniesienie KK gdzie?
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Gru, 14:55, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:

    > Ubezpieczenie jest nieobowiązkowe - max kosztów to 4,50zł miesięcznie. Z
    > tym, że zakupy muszą być za ponad 100zł w miesiącu kalendarzowym, bo inaczej
    > +5zł.

    Potwierdzam jedyny koszt przy aktywnym użytkowaniu karty to te 4,50
    miesięcznie. Ja testowałem kiedyś wypłatę z cc Getina w bankomacie
    zagranicą (brak prowizji ) z jednoczesną spłatą całej kwoty tego
    samego dnia z konta. Udało się mi się nie zapłacić żadnych odsetek za
    wypłaconą kwotę. Spłata zaksięgowała się szybciej niż transakcja w
    bankomacie.

    P.S Niektórzy szczęśliwcy mają teoretycznie możliwość przelewu z karty
    kredytowej w Aliorze z okresem bezodsetkowym :)

    --
    Erazmus