    From: "gregoryj" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeniesienie karty do innego banku.
    Date: 26 Aug 2006 12:32:28 -0700

    > Mam podobne pytanie. Przy czym dodatkowy warunek jest taki, że banku
    > mają W OGÓLE nie interesować moje zarobki, tj. ich wysokość i sposób
    > uzyskania (dane pracodawcy).
    >
    > Na razie doszedłem do tego, że Millennium nie spyta ani o wysokość
    > zarobków, ani o ich źródło. Po prostu - rezygnacja ze starej KK, limit
    > nowej = 110% poprzedniej. Oprocentowanie podobno negocjowane.

    oczywiscie na wniosku musisz podac ile zarabiasz,jakie są dochody
    gospodarstwa domowego, ale równie dobrze możesz powiedziec 10 tys
    jaki i 1500 pln. ale zadnych danych pracodawcy nikt nie potrzebuje.
    przynajmniej w millennium. jak nie masz 10-osobowej rodziny na
    utrzymaniu :-) to podajesz 2-3 tys dochodu i gra. teoretycznie nie
    mozna miec dochodu nizszego niz 1000 pln do wydania karty, ALE NIKT
    TEGO NIE SPRAWDZA. potwierdzen zamkniecia starej karty tez nie trzeba.

    oprocentowanie nie jest negocjowane. dla operacji bezgotówkowych masz
    przez pierwsze 6 mcy 9,90% potem 18,90%. jak ci zalezy na tym niskim
    oprocentowaniu to mozesz co pół roku zastrzegac karte i jak ta
    promocja bedzie obowiazywac to nastepne 6 mcy z obnizonym
    oprocentowaniem:-)

    a tak co do teorii przenoszenia kart. to bank naprawde nie ma po co
    interesowac sie twoimi zarobkami. jesli gdzie indziej karte ci wydali
    to teoretycznie musiales miec dochody zeby ją uzyskac. wiec jesli ją
    dostałes a ostatnie 3 wyciagi, bik i nrk potwierdzaja twoją
    prawidlowa obsluge karty (jak i innych produktow kredytowych) to bank
    nie ponosi jakiegos duzego ryzyka. daje ci ją bo chce zebys korzystal
    z karty 'naszej' a nie innego banku
    pozdr