  • Data: 2002-01-17 15:39:37
    Temat: Re: przeniesienie kredytu hipotecznego
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czesc.
    > Czy ktos z was jest zorientowany jak wyglada przeniesienie
    > kredytu hipotecznego? Bank w ktorym mam kredyt nie obnizal
    > oprocentowania pomimo obnizek stop procentowych, roznica w
    > oprocentowaniu pomiedzy moim kredytem, a obecnie oferowanymi to ponad
    > 5% rocznie. Mam jeszcze 4 lata splacac wedlug planu. I w zwiazku z tym
    > pytania:
    > Czy banki chca, zeby przenosic kredyty pomiedzy soba? (Wydaje mi sie
    > ze przejecie klienta ze sporym kredytem, bez poslizgow w splacaniu to
    > niezly interes)
> [...]

    Właśnie przeniosłem kredyt hipoteczny z PKO BP do HypoVereinsbank.
    Kolejność jest następująca:
    1. Załatwiasz wszystkie formalności w nowym banku, podpisujesz umowę.
    2. Kredyt jest ubezpieczany ( w moim wypadku na rok )
    3. Nowy bank przelewa kasę.
    4. Rozliczasz się ze starym bankiem.
    5. Zdejmujesz starą hipotekę.
    6. Zakładasz nową.
    7. Dostarczasz wypis z KW z wisaną nową hipoteką ( u mnie oznacza to
    zwrot składki na ubezpieczenie kredytu za nie wykorzystane pełne
    miesiące)

    Jacek Kurowski