  • Data: 2006-05-15 19:29:02
    Temat: Re: przenosiny z pekao24
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

    "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:e4afon$rjj$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba pozostaje Lukas e-konto do zaproponowania.

    No wlasnie wszystkie powyzsze rzeczy mial Pekao24... szkoda ze mimo
    konkurencji tak trudno znalezc u nas dobry zamiennik.

    Co do Lukasa oprocz tego ze nie ma wypuklej karty debetowej ktora jest mi
    niezbedna wyglada niezle... Czy istnieje mozliwosc rezygnacji z karty
    elektron (1zl/miesiac) oraz tokena (36zl/rok)? Pamietam ze kiedys byla taka
    mozliwosc, wtedy konto bylo za darmo.

    --
    Pozdrawiam,
    MC