  • Data: 2009-07-09 15:40:36
    Temat: Re: przestrzegam przed Pekao S.A.
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:
> [...]

    To samo miałem w Mille, chciałem wypłacić kasę w placówce, w której
    założyłęm konto i.......2 dok. tożsamości, ale pojawił się problem, bo
    ktoś nie zeskanował wzoru podpisu (konto miałem już 1,5 miesiąca) i Pan
    nie mógł porównać czy aby się dobrze podpisuję. Musiał znaleźć w
    segregatorze umowę i tam sprawdzić. Wypłata w innej placówce była
    praktycznie niemożliwa.

    Szybko zamknąłem ww. konto.

    --
    pozdrawiam