    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przestrzegam przed bankiem Inteligo PKO BP
    Date: Tue, 25 Aug 2009 10:44:09 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > wypłatę własnych pieniędzy wyrażoną _procentowo_ a nie kwotowo.

    niestety, i kwotowo i procentowo. gdyby oskubanie procentem było
    za mało dotkliwe, wchodzi w grę minimalna dyszka.

    > Takie zapis w TOiP to ewidentne szukanie jeleni do naciągnięcia,

    łatwo policzyć, że 0,4% to jest odpowiednik prawie 44 dni oszczędzania
    od 10.000zł za 44 dni naliczyliby 50,03 odsetek pomniejszone o 10zł
    podatku (bo antybelkować im się nie chce, co za lenistwo!) czyli
    dopisaliby 40,03zł a prowizja od drugiej wypłaty 40,00zł.

    aha, te 44 dni to tylko od lokat powyżej 2397, poniżej tej kwoty
    byłaby strata nawet za 44 dni oszczędzania.
    Dla tysiąca złotych prowizja pożera prawie 106 dni oszczędzania.

    pko bp z kropką. żenada. kropka.

    spadajcie na drzewo z taką ofertą, wszystkie konta pseudooszczędnościowe
    w tym dziwnym banku już zamknąłem. trzymam z konieczności firmowe inteligo
    no i osobiste (do wypłat gotówki, bo z firmowego haracz za wypłatę w pkobp)