  • Data: 2009-08-26 10:30:41
    Temat: Re: przestrzegam przed bankiem Inteligo PKO BP
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Płacę z Allegro ma być darmowe w nieskończoność?

    jeśli już ktoś chce zamykać to opłata za firmowe inteligo 4zł/m-c
    a potem na nowo otwierać, gdy PA zostanie obłożone np. 3% prowizją,
    chyba zbędny kłopot (można też nie używać przez kilka miesiecy dopóki
    płacę z allegro gratis) można codziennie minute przed północą przelewać
    na osobiste aby średniomiesieczne saldo wyszło 0 i opłata za rachunek 0
    a jak się nie uda, to też 4zł nie jest jakimś tam wielkim ubytkiem.

    poza tym, konto do rozliczeń całkiem spoko. Kasa wpływa na firmowe,
    przelewam na osobiste, wypłacam z osobistego. korzystanie z osobistego
    inteligo tylko 0,99zł o ile w miesiącu wypłacam >=3.100zł w bankomacie.
    Chodzi o to, że wypłaty z bankomatu naliczane są z jednodniowym
    opóźnieniem, więc wypłata 3100 (obojętnie jednorazowo czy x razy 20zł)
    daje średniomiesieczne saldo 100zł a wtedy opłata za konto osobiste 0zł

    druga kwestia: nie wszyscy klienci chcą korzystać z "płacę z allegro"
    bo mają złe doświadczenia z płatnościami allegro (wielu sprzedawców
    traktowało je jak zło konieczne lub niekonieczne i reagowało nerowowo
    gdy ktoś płacił akurat PA wtedy obsługa była częstokroć niemiła co sam
    doświadczyłem jako nabywca) ponadto sprzedawcy skarżą sie że pieniądze
    nie docierają do nich natychmiast (może nie umieją ustawić a może samo
    allegro ma jakieś problemy techniczne, nie wiem).

    w każdym razie, porada o przerzuceniu się na "płacę z allegro" warta
    jest rozważenia chociaż (wg mnie) nie powinny być one jedynym możliwym
    sposobem przyjmowania zaplaty.