  • Data: 2007-04-19 08:27:00
    Temat: Re: przesyłka do Austrii
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TMK napisał(a):
    > Moze trochę OT,
    > Mam papiery , które muszę przesłać do banku w Austrii. Problem polega na tym
    > ze jest to oryginał, więc powinien dojść bezpiecznie, i nie zginąć.
    > najlepiej za potwierdzeniem odbioru. Na poczccie nic nie wiedzą. Możecie
    > coś polecić? Jakaś firma?
    > Albo gdzie pytać?

    Są przesyłki "Za potwierdzeniem odbioru" wysyłane za granicę (inna
    naklejka niż krajowa, dwujęzyczna bodajże) - pytaj w "dobrych urzędach
    pocztowych" :)

    Polecam też uważać, choć to nieco OT na firmy kurierskie.

    Miałem ostatnio potrzebę wysłania małej paczki (mniej niż 0,5 kg) do
    Finlandii. DHL zawinszował sobie, Achtung! Achtung! 1200 zł polskich (po
    targach i chcęci skorzystania z usług via firma ze stałą umową cena
    spadła nieco poniżej 300 zł).

    W Poczteksie (na poczcie) taka usługa kosztuje ok. 120 zł.