  • Data: 2009-11-06 22:46:48
    Temat: Re: przewaga na rynku w zasięgu ręki
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lis, 23:03, "decyzja.pl" <d...@g...com> wrote:

    > czy ja wiem, mając dobrych obrotach średnio 7 pozycji
    > zyskanie na każdej średnio po punkcie daje zysk, już nie pisząc gdy
    > grać więcej jak 1 kontrakt

    > po to warto obserwować wcześniej zachowanie na kasowym, bo zanim
    > zrobią ruch na terminowym - przygotowania trwają i na kasowym
    >
    > sytuacja: jest ogólna sprzedaż, rynek mocno siada - transakcje
    > sprzedaży na 300 spółkach w bliskim czasie
    > któraś ze spółek, jakiś spekulant dnia, odbywa się jeszcze większy
    > szał sprzedaży, nikt nie łapie noża
    > na tasie widzę że ktoś wystawia szybko BIDa i co chwile pożera
> [...]

    OK. Jeżeli są z tego pieniądze to w porządku. Nie neguję na giełdzie
    żadnego sposobu.
    Ostatnio wypowiadałem się w temacie 10 pkt, sprawę 1 punktu
    dyplomatycznie przemilczę.

    "nigdy nie spotkałem osoby zarabiającej na AT, a korzystających z TAS
    nie jestem w stanie zliczyć tyle ich było"
    reklama reklamą, ale bez przegięć (baaaardzo dyplomatycznie
    powiedziane :)