  • 1. Data: 2009-11-06 16:37:45
    Temat: przewaga na rynku w zasięgu ręki
    Od: crazySoul <d...@d...pl>

    [...]

    W Stanach Zjednoczonych nazywają to w skrócie TAS (od Time And Sales),
    co oznacza ciąg transakcji wyrzucanych jedna za drugą. Obserwowanie
    tego niebywale prostego narzędzia nauczyło mnie prawidłowego słuchania
    rynku, jak i jego cichego szeptu. Nadal chciałem grać na polskim
    rynku, a w szczególności na kontraktach terminowych. Z tego pragnienia
    powstało narzędzie, które jest mi nieodłączne aż po aktualną chwile.
    Zadaniem tego narzędzia jest wyrzucanie transakcji odbywających się na
    głównym indeksie wraz z przeliczeniem jego wartości. Mając to
    narzędzie zyskałem szerszą perspektywę.

    [...]

    TAS INDEX, tak nazwa się narzędzie które chcę Ci udostępnić. Jego
    zadaniem jest obliczanie wszystkich indeksów giełdowych w czasie
    rzeczywistym. Rozumie przez to obliczanie aktualnej wartości indeksu
    po każdej transakcji dokonanej na spółce z owego indeksu. Giełda
    oblicza indeksy giełdowe w interwałach 15, 30, 60 sekund. Przewaga
    pozornie niewidoczna gdy obroty są niewielkie, zwiększając się oraz
    umożliwiając daytraderom płynne działanie na rynku ten czas staje się
    wiecznością!

    [...]

    Pobierz swoją wersje testową już dziś:

    Wersja dla Notowania 3: http://www.decyzja.pl/download/setup-tasindex-n3.msi
    Wersja dla Notowania OnLine3: http://www.decyzja.pl/download/setup-tasindex-nol3.m
    si

    Instrukcja konfiguracji Notowania 3:
    http://www.decyzja.pl/pomoc/tas-index-konfiguracja-n
    3
    Instrukcja konfiguracji Notowania OnLine 3:
    http://www.decyzja.pl/pomoc/tasindex-konfiguracja-no
    l3

    Opis działania: http://www.decyzja.pl/pomoc/tasindex-opis-dzialania

    Ważne: Programy wymagają uaktualnienia platformy .NET Framework do
    wersji 3.5
    http://www.decyzja.pl/pomoc/net-framework-wymagany

    [...]

    Dzięki temu narzędziu szybko zauważył byś dużą zmianę kierunku mają
    przy tym odpowiednio czasu żeby zamknąć swoje pozycje. Wcześniejsze
    sygnały ostrzegające przed nadchodzącą zmianą mogły być jednoznacznie
    rozpoznane.

    ----
    polecam: decyzja.pl/tas-index, realna przewaga

  • 2. Data: 2009-11-06 19:49:21
    Temat: Re: przewaga na rynku w zasięgu ręki
    Od: <t...@g...com>

    pochwalisz się ceną?

    Jestem ciekawy ile kosztuje coś co mam od dawna napisane w excelu :)

    pzdr

    Użytkownik "crazySoul" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    [...]

  • 3. Data: 2009-11-06 20:36:16
    Od: crazySoul <d...@g...com>

    On 6 Lis, 20:49, <t...@g...com> wrote:
    > pochwalisz się ceną?
    >
    > Jestem ciekawy ile kosztuje coś co mam od dawna napisane w excelu :)

    jeśli to takie proste dla każdego, to czemu kolega nie udostępni
    swojego arkusza ?

    poza tym samo obliczanie wartości to kropla w morzu co się zyskuje
    przez to

    sprawdziłeś narzędzie, że już wydajesz osąd narzucając go takoby
    czytającym ?

  • 4. Data: 2009-11-06 20:37:05
    Od: crazySoul <d...@g...com>

  • 5. Data: 2009-11-06 20:39:08
    Od: crazySoul <d...@g...com>

  • 6. Data: 2009-11-06 20:39:15
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "crazySoul" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 6 Lis, 20:49, <t...@g...com> wrote:
    > pochwalisz się ceną?
    >
    > Jestem ciekawy ile kosztuje coś co mam od dawna napisane w excelu :)

    > jeśli to takie proste dla każdego, to czemu kolega nie udostępni swojego
    > arkusza ?

    Narzędzia się tworzy żeby zarabiac robiąc coś nimi, albo po to żeby
    zarabiać, sprzedawając je same.
    Pewnie dlatego.

  • 7. Data: 2009-11-06 20:40:02
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "crazySoul" <d...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    On 6 Lis, 20:49, <t...@g...com> wrote:
> [...]

    przez to

    sprawdziłeś narzędzie, że już wydajesz osąd narzucając go takoby

    hmm, podaj proszę jakiś przykład wykorzystania tej przewagi...
    na jakim założeniu opiera sie wykorzystanie tej przewagi ?

    george

  • 8. Data: 2009-11-06 20:49:53
    Od: <t...@g...com>

    Przeczytaj uważnie moj post:
    > pochwalisz się ceną?
    >
    > Jestem ciekawy ile kosztuje coś co mam od dawna napisane w excelu :)

    gdzie tu wydawanie osoądu?
    a dlaczego nie czuję potrzeby udostępniania? przeczytaj post skippy-ego.

    pzdr

  • 9. Data: 2009-11-06 21:21:47
    Od: crazySoul <d...@g...com>

    On 6 Lis, 21:49, <t...@g...com> wrote:
    > Przeczytaj uważnie moj post:

    > gdzie tu wydawanie osoądu?

    cena jest w panelu klienta dostępne po zainstalowaniu programu,
    wszystko jest jak cep napisane na stronie

    jeśli to działanie ma na celu zarabianie pieniędzy a niczym się nie
    różni od mojego produktu (porównajmy!), to dlaczego jeszcze nie ma
    odnośnika do tego skoroszytu?

    brak chęci dzielenia się wiedzą z innymi? poproszę o odnośnik do
    skoroszytu tak aby każdy mógł z tego korzystać!

  • 10. Data: 2009-11-06 21:24:29
    Od: crazySoul <d...@g...com>

    > hmm, podaj proszę jakiś przykład wykorzystania tej przewagi...
    > na jakim założeniu opiera sie wykorzystanie tej przewagi ?

    zacznę to robić, najlepszy sposób żeby przekonać do siebie