  • Data: 2002-07-10 12:31:11
    Temat: Re: przewalutowanie
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:agh8nn$2t9$1@news.polbox.pl...

    > Chodzi o to ze mam nieregularny doplyw gotowki i czy mimo wszystko
    oplaca mi
    > sie w tym momencie przewalutowywac to co dostane?

    Witam
    Po pierwsze musisz sobie odpowiedziec na pytanie czy potrzebujesz
    walut w bliskiej przyszlosci(wyjazd zagranice, splata kredytu
    walutowego) Jesli nie to widocznie chcesz zaspekulowac a to juz
    ciekawa sprawa ale majaca ryzyko. Jesli w gre nie wchodza powazniejsze
    kwoty to IMHO nie warto sie bawic - prowizje, marze moge zjesc
    potencjalny zysk nie mowiac juz o tym ze jak teraz zlotowka sie
    oslabila szybko w krotkim czasie to w takim samym czasie moze sie
    rownie dobrze wzmocnic. Jesli lubisz ryzyko i godzisz sie z mozliwymi
    stratami i znasz sie na rynku walutowym (pytasz czy warto rozumiem ze
    nie siedzisz w tym mocno) to czemu nie , jesli nie lepiej zaloz sobie
    jakas lokate w PLN.

    Pozdrawiam

    Przemek