  • Data: 2002-05-23 13:06:07
    Temat: Re: przyszlosc w krainie niskich stop
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panie Janie,

    Niech Pan wreszcie wstanie ;-) Offtopika Pan nie widzial? Chyba Pan tu nowy... Nawet
    Pan
    nazwy "PayByLink" przepisac nie umie...

    I niech Pan nie wypisuje KLAMSTW w tak bezczelny sposob. Bo tak sie sklada, ze ja -
    posiadacz eKonta w mBanku:
    * regularnie place za jego pomoca WSZYSTKIE rachunki, lacznie z tym za GSM (i mam go
    pod kontrola - jak mi sie nie spodoba, to nie zaplace, a jak mi sie podoba, to
    ustawiam
    przelew przyszly i czesc piesni!)
    * zaplacilem podatek bez zadnego problemu (bo wczesniej dowiedzialem sie, jaki jest
    format tytulu przelewu - to bylo na forum mBanku)
    * ZUS moglbym zaplacic via mLinia za darmo, a wkrotce bedzie to tez na WWW

    I odczep sie lPan askawie od wegetarian, bo najwyrazniej zupelnie nie znasz sie Pan
    na ich
    kuchni :-P

    Jak to sie dzieje, ze PeKaO SA tak kasuje, a ma 15 tys. klientow, zas mBank "tylko"
    200
    tys.?

    A moze Pan Janek pracuje w PeKaO SA? ;-) To by troche tlumaczylo...