  • Data: 2002-05-23 12:41:38
    Temat: Re: przyszlosc w krainie niskich stop
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie...
    O czym ta dyskusja??? Moja nagana nie była za to, ze nie ma jakiegoś payperlink
    (diabli wiem co to jest?) Przeciez w mBanku to nawet rachunku za komórke
    zapłacic nie można. Nie mozna nawet potwierdzenia przelewu zamówic przez
    internet. Podatku zapłacic, składki na ZUS. Po prostu, interfejs jest tak
    cienki jak wegetariańska zupka... Nagana była za to! O czym wy tutaj gadacie?
    Przeciez przy takiej mobilnosci mBanku to takie fiuczery to pod koniec
    trzeciego tysiąclecia będą. Pekao Sa kasuje mBank swoim Telepekao24, co tu duzo
    mówić...?
    Janek