    From: "krab" <_...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: punkt kasowy - zasady działania
    Date: Tue, 27 Jan 2004 21:32:54 +0100

    Użytkownik "tatko1971" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bv6126$ao6
    > mam pytanie do osób obeznanych z zasadami działania takich punktów.
    > Na jakich zasadach działają takie punkty?
    >
    > Klient płaci za mieszkanie, dostaje kwitek z pieczątką punktu.
    > Punkt przekazuje pieniądze na konto spółdzielni, ale wpłacającym jest
    wtedy
    > chyba punkt kasowy?

    punkt kasowy jako firma prywatna - wplacajaca forse usera w swoim imieniu to
    jakies nieporozumienie
    cos takiego nie moze istniec (no chociaz nic mnie juz nie zdziwi)
    mam nadzieje ze mowisz o tzw ajencji/agencji, czyli osoba (lub firma)
    dzialajaca w imieniu jakiego banku lub poczty
    niewyobrazam sobie, anby dzialanie takiej ajencji z punktu widzenia
    klienta - wygladala inaczej niz w banku, czyli ajencja pobiera pieniadze - i
    juz w spoldzielni (skoro padl taki przyklad) widoczny jest jako wplacajacy
    kowalski ktory wplacil forse - zgodnie z ty jak wypelnil kwitek wplaty
    zarokiem takiej ajencji jest czesc prowizji, ktora placi sie przy placeniu
    za przekaz pieniedzy