  • Data: 2008-10-21 09:24:19
    Temat: Re: punkty za przelewy z kk w citi?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In
    news:1ad15a7f-e164-44e1-a852-69aad911cfe4@m74g2000hs
    h.googlegroups.com,
    *Użytkownik* wrote:

    > Od któregoś tam dnia września punkty nie są naliczane, nie pamiętam od
    > którego, w każdym razie była taka informacja podana do wiadomości.
    > Na moim koncie w BP 11 września naliczone są punkty za przelew, a 18
    > września wystornowane.

    No wlasnie - mam tak samo.
    Tyle ze na wyciagu z KK punkty sa naliczone za wszystkie transakcje i
    przelewy wlacznie.
    Do BP wyslalem reklamcje, dlaczego za wrzesien mam mniej punktow niz mnie
    bank informuje i skad te dziwne storna i naliczenia 0 pkt jednego dnia.
    Zobaczymy co odpowiedza.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."