    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: pytanie
    Date: Sat, 27 Jun 2009 15:30:15 -0700 (PDT)

    On 27 Cze, 22:34, "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    > macieks <m...@g...com> napisa (a):

    > obowi=B1=

    > inf=
    > si=

    > przyczyn inflacji jest nadmiar pieniadza na ryku, trudno mi wyobrazi sobie
    > eby wzrost cen powodowa pojawienie si na rynku wi kszej ilo ci pieni dzy
    > to jego drukowanie i wprowadzanie do obiegu powoduje zwi kszenie ich ilo ci
    > tak wi c kolego chyba masz k opoty z my leniem ale trenuj mo e kiedy
> [...]

    Powiem wprost.
    Jesteś ekonomicznym debilem. Nie wyobrażaj sobie, tylko przyjmij to do
    wiadomości.
    Tak to jest zorganizowane.

    "trudno mi wyobrazi sobie eby wzrost cen powodowa pojawienie si na
    rynku wi kszej ilo ci pieni dzy"
    no tak to właśnie wygląda.

    "trudno mi wyobrazi sobie eby wzrost cen powodowa pojawienie si na
    rynku wi kszej ilo ci pieni dzy to jego drukowanie i wprowadzanie do
    obiegu powoduje zwi kszenie ich ilo ci"

    w skrócie:
    A nie chce mi się tłumaczyć, logika tego zdania powala.
    Baw się dobrze człowieku. Bryluj na innych forach.

    "tak wi c kolego chyba masz k opoty z my leniem ale trenuj mo e kiedy
    zaskoczysz zamiast powtarza jak papuga"
    mam problem z czasem, że go marnuje na takie jebane jałowe gadki. To
    jest błąd.

    Nie pozdrawiam jełopów.