    From: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: pytanie
    Date: Sun, 28 Jun 2009 09:59:12 +0000 (UTC)

    macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > s=3DB3y o

    > c=3DB1 kredyt=3D
    > ezerw
    > ieni=3DB1dza i

    > a nie
    > cji nie jest
    > nie czepiam

    > ci

    >http://www.gazeta.pl/usene=
    > t/
    >
    > Powiem wprost.
    > Jeste=B6 ekonomicznym debilem. Nie wyobra=BFaj sobie, tylko przyjmij to do
    > wiadomo=B6ci.
    > Tak to jest zorganizowane.

    hahaha ale jesteś zabawny to że zrobiono tobie pranie mózgu i wciskanio ci
    że wszystko ma być tak bo inni tego chcą nie znaczy że ja muszę zniżać się
    do twojego poziomu, twój mózg jet jak śmietnik do którego inni wrzucają to
    co chcą
    żal mi ciebie :)

    > "trudno mi wyobrazi sobie eby wzrost cen powodowa pojawienie si na
    > rynku wi kszej ilo ci pieni dzy"
    > no tak to w=B3a=B6nie wygl=B1da.
    >
    > "trudno mi wyobrazi sobie eby wzrost cen powodowa pojawienie si na
    > rynku wi kszej ilo ci pieni dzy to jego drukowanie i wprowadzanie do
    > obiegu powoduje zwi kszenie ich ilo ci"
    >
    > w skr=F3cie:
    > A nie chce mi si=EA t=B3umaczy=E6, logika tego zdania powala.
    > Baw si=EA dobrze cz=B3owieku. Bryluj na innych forach.

    nie liczą że ty cokolwiek potrafiz wytłumaczyć za to wpaniale przyjmujesz
    wzystko jako pewniki bez własnego zatanowienia się nad sensem tego co
    usłyszałeś

    a ja pozdrawiam tych niemyślących